ZUS dumny ze swojej obsługi. Polacy i tak mu nie ufają
Znamy wyniki drugiej tury badań kontrolnych zleconych przez ZUS. Teraz analizowano jakość obsługi klienta, a w tym stopień profesjonalizmu obsługi, komunikatywności pracowników oraz kulturę przyjmowania klienta i kilka innych czynników.

fot. wikipedia.pl
Szacuje się, że tzw. „ogólny wynik satysfakcji” ZUS-u wyniósł w tym roku blisko 70 %, a to znacznie lepiej niż średni poziom zadowolenia z obsługi w polskim sektorze bankowości.
75 % badanych uznało, że wiedza pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych jest bardzo dobra, atmosfera obsługi wydaje się jeszcze lepsza, bo pod jej wrażeniem jest ok. 87 % respondentów. 90 % ankietowanych jest zdania, że estetyka i prezentacja pracowników urzędów zrobiły pozytywne wrażenie.
Okazuje się jednak, że zupełnie inne wyniki podaje firma TNS Polska, która zrobiła własne badania. Z tych z kolei wynika, że ZUS znalazł się w czołówce tych instytucji, do których Polacy nie mają zaufania na co jeszcze dwa lata temu wskazywało 48 % badanych. Lepsze wyniki osiągnęły nawet urzędy skarbowe. Z badań wynika, że Polacy mimo wszystko mają coraz zaufanie do polskich instytucji publicznych – coraz bardziej cenimy wojsko, straż pożarną, a także pogotowie ratunkowe oraz wiele organów administracyjnych, a w tym m.im. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Państwowa Komisja Wyborcza czy Trybunał Konstytucyjny. Najmniejszym zaufaniem obok ZUS-u cenimy Sejm i Senat oraz OPZZ.
Czytaj także:
Kategoria: Polska, Wiadomości