Warto przeczytać Konsumujemy coraz mniej : Polacy robią coraz skromniejsze zakupy, a bez tego trudno wyobrazić sobie odbicie krajowej [...]

ZUS dumny ze swojej obsługi. Polacy i tak mu nie ufają

• 11 lutego 2013 • Komentarze 3 komentarze

Znamy wyniki drugiej tury badań kontrolnych zleconych przez ZUS. Teraz analizowano jakość obsługi klienta, a w tym stopień profesjonalizmu obsługi, komunikatywności pracowników oraz kulturę przyjmowania klienta i kilka innych czynników.

ZUS

fot. wikipedia.pl

Szacuje się, że tzw. „ogólny wynik satysfakcji” ZUS-u wyniósł w tym roku blisko 70 %, a to znacznie lepiej niż średni poziom zadowolenia z obsługi w polskim sektorze bankowości.

75 % badanych uznało, że wiedza pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych jest bardzo dobra, atmosfera obsługi wydaje się jeszcze lepsza, bo pod jej wrażeniem jest ok. 87 % respondentów. 90 % ankietowanych jest zdania, że estetyka i prezentacja pracowników urzędów zrobiły pozytywne wrażenie.

Okazuje się jednak, że zupełnie inne wyniki podaje firma TNS Polska, która zrobiła własne badania. Z tych z kolei wynika, że ZUS znalazł się w czołówce tych instytucji, do których Polacy nie mają zaufania na co jeszcze dwa lata temu wskazywało 48 % badanych. Lepsze wyniki osiągnęły nawet urzędy skarbowe. Z badań wynika, że Polacy mimo wszystko mają coraz zaufanie do polskich instytucji publicznych – coraz bardziej cenimy wojsko, straż pożarną, a także pogotowie ratunkowe oraz wiele organów administracyjnych, a w tym m.im. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Państwowa Komisja Wyborcza czy Trybunał Konstytucyjny. Najmniejszym zaufaniem obok ZUS-u cenimy Sejm i Senat oraz OPZZ.

Czytaj także:

Kategoria: Polska, Wiadomości

Komentarze (3)

Wypis URL | Kanał RSS dla komentarzy

  1. Opozycjonistka pisze:

    To jest jawna kpina. ZUS finansuje badania obsługi klienckiej z naszych pieniędzy, których już dziś ponoć nie ma, a emerytury są wypłacane polskim emerytom z kredytów, które są zaciągane przez administrację. Wybudowali sobie pałace to trudno, żeby Polacy nie byli pozytywnie zaskoczeni estetyką.

  2. tom89 pisze:

    Wstyd, że do takich badań ktoś dopuszcza, a wyniki wyglądają na ustawione. Jak to możliwe, że z obsługi z ZUS’ie Polacy są bardziej zadowoleni od tego jak przyjmowani jesteśmy w bankach?

  3. Arek pisze:

    Żyjemy w chorym kraju rządzącym przez niekompetentnych ludzi. Jaki kraj takie przepisy, takie urzędy i ludzie w nich pracujący. To co teraz przeczytałem to nic innego jak propaganda sukcesu, znana z lat 70-tych. Zamiast iść do przodu, w pewnych kwestiach cofamy się do czasów komuny. Leżę w szpitalu po poważnym złamaniu otwartym. To co przeznaczył NFZ na leczenie, to jakiś żart. Wyleczenie rany kosztowało mnie 1800PLN, bo opatrunki refundowane są nieskuteczne, a na inne NFZ „nie stać”. Po co więc płacić składkę do ZUS-u jeśli i tak muszę leczyć się za swoje pieniądze….Gdzie są pieniądze które wpłacałem przez te wszystkie lata…. Państwo nie troszczy się o obywateli, więc mam gdzieś ten rząd i te urzędy. Banda złodziei i tyle. ZUS i jego propaganda sukcesu za nasze pieniądze…żenada

Wyraź swoją opinię