Wyniki Lidla coraz lepsze. Sieć chwali się nowym raportem. Zmiany dostrzegalne
Poziom sprzedaży sieci handlowej Lidl w Polsce nadal rośnie i dziś sięga już ponad 11,5 miliardów złotych, co daje wynik lepszy w porównaniu do roku poprzedniego o całe 13 pkt. procentowych.
Imponujące wyniki Lidla na polskim rynku
W komunikacie prasowym opublikowanym przez Lidla czytamy, że w ubiegłym roku ze sklepów tej sieci skorzystało ok. 300 milionów klientów. Szacuje się, że przeciętny klient niemieckiego dyskontu zostawia w kasie niespełna 40 złotych, co biorąc pod uwagę poziom cen i zakres asortymentu wydaje się bardzo dobrym wynikiem.

Firma podaje, że sieć odnotowuje coraz lepsze wyniki sprzedaży za czym idzie wzrost nakładów inwestycyjnych na nowe placówki oraz samą kadrę pracowniczą. Przedstawiciele Lidla przekonują, że firma rozwija się w sposób organiczny, tj. nie korzysta z większej dźwigni finansowej, co pozwala im na podnoszenie jakości usług, a nie bezpośrednią walkę o liczbę sklepów w porównaniu do konkurencji.
Lidl jest jedną z największych sieci dyskontów w tej części Europy, która zarządza ok. 550 sklepami w naszym kraju.
Czytaj także:
Kategoria: Polska