Warto przeczytać Konsumujemy coraz mniej : Polacy robią coraz skromniejsze zakupy, a bez tego trudno wyobrazić sobie odbicie krajowej [...]

Wyniki Lidla coraz lepsze. Sieć chwali się nowym raportem. Zmiany dostrzegalne

• 19 listopada 2022 • Komentarze (0)

Poziom sprzedaży sieci handlowej Lidl w Polsce nadal rośnie i dziś sięga już ponad 11,5 miliardów złotych, co daje wynik lepszy w porównaniu do roku poprzedniego o całe 13 pkt. procentowych.

Imponujące wyniki Lidla na polskim rynku

W komunikacie prasowym opublikowanym przez Lidla czytamy, że w ubiegłym roku ze sklepów tej sieci skorzystało ok. 300 milionów klientów. Szacuje się, że przeciętny klient niemieckiego dyskontu zostawia w kasie niespełna 40 złotych, co biorąc pod uwagę poziom cen i zakres asortymentu wydaje się bardzo dobrym wynikiem.

fot. unsplash zgodnie z licencją

Firma podaje, że sieć odnotowuje coraz lepsze wyniki sprzedaży za czym idzie wzrost nakładów inwestycyjnych na nowe placówki oraz samą kadrę pracowniczą. Przedstawiciele Lidla przekonują, że firma rozwija się w sposób organiczny, tj. nie korzysta z większej dźwigni finansowej, co pozwala im na podnoszenie jakości usług, a nie bezpośrednią walkę o liczbę sklepów w porównaniu do konkurencji.

Lidl jest jedną z największych sieci dyskontów w tej części Europy, która zarządza ok. 550 sklepami w naszym kraju.

Czytaj także:

Kategoria: Polska