Polacy kupują przez komórki. Urządzenia mobilne podnoszą sprzedaż w e-sklepach
Według wyników badań dostępność zastosowanie rozwiązań mobilnych w e-sklepach przekłada się bezpośrednio na wzrost sprzedaży. Z raportu agencji praktycy.com dla firmy mGenerator wynika także, że największą zaletą udostępnienia rozwiązań mobilnych jest wzrost dostępności sklepu i dostosowywanie go do oczekiwań klientów, którzy robią zakupy również za pośrednictwem smartfona czy tabletu.
Sprostać oczekiwaniom klientów
W większość firm które wzięły udział w badania, wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientów sprowadza się do uruchomienia jedynie mobilnej wersji strony www. Co ciekawe stosowanie aplikacji mobilnej może się pochwalić tylko 8 procent ankietowanych, natomiast zostawaniu równocześnie strony i aplikacji mobilnej już 13 procent. Jest to zaskakujące ponieważ, firmy już używające z tych rozwiązań gremialnie potwierdzają, że bezpośrednio przekładają im się one na wzrost ruchu na ich stronie oraz także na zwiększenie obrotów.
– Warto zauważyć, że te rozwiązania cieszą się ogromną popularność na zachodnich rynkach. Dzieję się tak ponieważ ich szerokie wykorzystanie w sklepach internetowych wpływa na oszczędność transferu, jest ergonomiczne a przede wszystkim jest koniecznie ze względu na rosnące wymagania klientów – tłumaczy dyrektor generalny mGenerator.pl Piotr Krawiec.
Rozwiązania mobilne w e-sklepach
Pomimo, że stopniowo rośnie ich popularność to firmy i tak muszą się przygotować na wprowadzenie rozwiązań mobilnych.
Aktualnie większość polskich e-sklepów nie oferuje swoim klientom żadnych rozwiązań mobilnych, ale zastanawiają się jaką opcję wybrać. Ponieważ jak każda nowa aktualizacja sklepu wymaga dostosowania wnętrza na przyjęcie nowych technologii. W przypadkach sklepów internetowych ze starszym oprogramowaniem taka modernizacja może okazać się kosztowna.
Czytaj także:
Kategoria: Polska, System bankowy, Wiadomości
Komentarze (0)
Wypis URL | Kanał RSS dla komentarzy
Bądź pierwszy i skomentuj tę publikację.