Warto przeczytać Konsumujemy coraz mniej : Polacy robią coraz skromniejsze zakupy, a bez tego trudno wyobrazić sobie odbicie krajowej [...]

Wyniki Lidla coraz lepsze. Sieć chwali się nowym raportem. Zmiany dostrzegalne

• 19 listopada 2022 • Komentarze 2 komentarze

Poziom sprzedaży sieci handlowej Lidl w Polsce nadal rośnie i dziś sięga już ponad 11,5 miliardów złotych, co daje wynik lepszy w porównaniu do roku poprzedniego o całe 13 pkt. procentowych.

Imponujące wyniki Lidla na polskim rynku

W komunikacie prasowym opublikowanym przez Lidla czytamy, że w ubiegłym roku ze sklepów tej sieci skorzystało ok. 300 milionów klientów. Szacuje się, że przeciętny klient niemieckiego dyskontu zostawia w kasie niespełna 40 złotych, co biorąc pod uwagę poziom cen i zakres asortymentu wydaje się bardzo dobrym wynikiem.

fot. unsplash zgodnie z licencją

Firma podaje, że sieć odnotowuje coraz lepsze wyniki sprzedaży za czym idzie wzrost nakładów inwestycyjnych na nowe placówki oraz samą kadrę pracowniczą. Przedstawiciele Lidla przekonują, że firma rozwija się w sposób organiczny, tj. nie korzysta z większej dźwigni finansowej, co pozwala im na podnoszenie jakości usług, a nie bezpośrednią walkę o liczbę sklepów w porównaniu do konkurencji.

Lidl jest jedną z największych sieci dyskontów w tej części Europy, która zarządza ok. 550 sklepami w naszym kraju.

Czytaj także:

Kategoria: Polska

Komentarze (2)

Wypis URL | Kanał RSS dla komentarzy

  1. bezpartyjny pisze:

    I z czego się cieszycie? Lidl, podobnie jak Biedronka i inne tego typu korporacje, które wchodzą w skład zagranicznych grup kapitałowych nie odprowadzają podatku w naszym kraju. Poza tym jeśli się przyjrzycie, to w Lidlu nadal zdecydowana większość produktów – szczególnie słodycze to nadal niemieckie, a nie polskie produkty, co na pewno nie wpływa pozytywnie na naszą gospodarkę. Ja tam wolę zapłacić więcej w polskim sklepie, ale chociaż wiem, że daję zarobić polskiemu przedsiębiorcy, a nie oddaję pensję na produkty spożywcze, która potem idzie zasilić konto obcego przedsiębiorcy. No taka jest prawda, szkoda tylko, jak niewiele osób potrafi to zrozumieć.

  2. sklepikarz pisze:

    Dobra dobra, tak wszyscy zachwalacie Lidla, a prawda jest taka, że te wszystkie dyskonty wydrenowały kapitał z naszej gospodarki i zmusiły niewielkich przedsiębiorców prowadzących sklepy osiedlowe do założenia pieluch i pracy na kasach tychże gigantycznych sieci. Szkoda, że Polacy nie potrafią docenić naszego rodzimego kapitału, tylko pozwalają, żeby na ich poletku wyrósł jakiś gigant i załamał cały rynek !

Wyraź swoją opinię